Uit de school geklaptUit de school geklapt

Uit de school geklapt

Spanningsveld

Rieke ogenmaandag 07 februari 2011 20:00 Vandaag met een paar mensen gebrainstormd over het cursusaanbod 2011-2012. Over een paar maanden moet er weer een vers gevulde studiegids bij u op de mat liggen. En daarna op de leesplank staan. lees verder

Trainers gaan voor WK

200-04-kaderschoolCU-LRmaandag 07 juni 2010 16:46 Wellicht is het verspilde moeite om in deze verkiezings- en andere drukte een bericht online te zetten. Er zijn nog maar twee relevante onderwerpen: waar moet het heen met Nederland en toch nog een stip op de horizon: het WK. lees verder

"De ChristenUnie stuurt de vrouwen naar het front"

HS03-pag 23dmaandag 26 april 2010 10:55 Dit constateerde Evert de Graaf tijdens de laatste avond van de cursus BV Nederland op 22 april in Amersfoort. Omdat deze avond over de gemeente en provincie ging, peilde Evert de ambitie van de deelnemers om raadslid te worden. Twee mensen meldden zich met de wens om raadslid te worden, twee vrouwen lees verder

Opleidingsaanbod 2010- 2011

200-05-kaderschoolCU-LRmaandag 01 maart 2010 12:31 Het hele land is in de ban van verkiezingen. Ook ik ben als coördinator opleiding een aantal keer op campagnetour geweest. Inspirerend om met lokale mensen op stap te zijn en mooie of bijzondere projecten te bezoeken! Ik heb nog meer respect gekregen voor de inzet en bevlogenheid van onze mensen in de gemeente. En het levert mij weer input op voor mijn werk als coördinator opleiding. Ik hoor waar mensen tegen aan lopen, welke input en deskundigheid ze nog missen en waar ze graag meer over willen weten.
We zijn nu druk bezig met ons aanbod voor seizoen 2010 – 2011. Mijn collega Rieke Elsenbroek en ik leggen onze oren te luisteren in het land, spreken met deskundigen en verwerken die met onze eigen ervaring. Zo ontstaat een uitdagend en afwisselend aanbod voor al onze doelgroepen.
Heeft u nog een suggestie of een leervraag? Wilt u meewerken aan één van onze cursussen? Laat het ons maar weten. De deadline voor de nieuwe studiegids is half april. Maar u weet: bij de kaderschool is altijd maatwerk mogelijk.

De competentiemeter is online!

topbanner competentiemeterdinsdag 05 januari 2010 11:30 Met enige trots begon ik gister mijn eerste werkdag van 2010. Tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst op het partijbureau, hebben we officieel de competentiemeter de lucht in gestuurd.